خطاهای متداول در لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل پرکاربرد در زندگی روزمره اند که برای زندگی مدرن امروز بسیار ضروری هستند. اما گاهی اوقات بر اثر اشکال به دلیل عدم نگهداری مناسب یا استفاده نادرست با خطاهای مختلف مواجهه می‌شوند. در این مقاله در وب سایت مشهد سرویس ما به لیستی از شایعترین خطاهای موجود در لباسشویی ال جی می‌پردازیم.

خطای IE لباسشویی ال جی

این خطا زمانی بروز می کند که ماشین لباسشویی شما در قسمت آبگیری دچار اختلال است. در این مرحله شما باید آب منزل، شیلنگ ورودی آب و یا اجزای دیگری چون شیر برقی، برد دستگاه، سیم کشی و…را مورد بازبینی قرار دهید.

خطای OE لباسشویی ال جی

زمانی که این خطا بر روی ماشین لباسشویی نمایش داده می‌شود یعنی مشکل به چند دلیل اتفاق افتاده است و باید موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرد:

ارتفاع شیلنگ تخلیه دستگاه کمتر از یک متر
هیدرواستات و شیلنگ رابط به درام
پمپ تخلیه
سیم کشی دستگاه
برد دستگاه

خطای UE لباسشویی ال جی

خطای UE بر روی ماشین لباسشویی ال جی، نشان دهنده وجود مشکل در توازن دستگاه است که در صورت وجود چنین مشکلی باید این موارد بررسی شود:

میزان و مقدار لباس موجود در دیگ
نوع و بافت البسه (لباس های جین و لباسهایی که در هنگام مرطوب بودن وزن بیشتری میگیرند)
شیب دستگاه در زمان نصب
روتور و استاتور
برد دستگاه

خطای DE لباسشویی ال جی

ارور DE بر روی ماشین لباسشویی به معنی این است که درب به درستی بسته نشده است.. هرگاه این مشکل بروز پیدا کرد باید موارد زیر چک شود:

زبانه درب

لولای دستگاه
پنل جلو دستگاه
محل نصب میکروسوئیچ در
میکرو سوئیچ در
سیم کشی و برد دستگاه
اگر برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد به یک مرکز معتبر با تکنسین های مجرب نیاز دارید کافی است با شماره های 05132288855 تماس گرفته تا کارشناسان ما نسبت به رفع سریع مشکل شما اقدام کنند.

خطای TE لباسشویی ال جی

مشکل دستگاه در هیتر، المنت یا سنسور ماشین می تواند باشد.

خطای FE لباسشویی ال جی

هنگامی که لباسشویی شروع به آبگیری بیش از حد می کند این مشکل بروز می کند. در این زمان شما باید موارد زیر را چک کنید:

اتصالات دستگاه

برد دستگاه

هیدرواستات و شیلنگ رابط درام

شیر برق ورودی

خطای PE لباسشویی ال جی

زمانی که سنسور نشان دهنده سطح آب در دستگاه دچار ایراد می شود این خطا در نمایشگر ظاهر می شود بنابراین موارد زیر را برررسی کنید:

هیدرواستات و شیلنگ رابط درام

برد دستگاه

اتصالات و سیم کشی

خطای CE لباسشویی ال جی

از مشکلات مربوط به اتصال دستگاه است و باید استاتور، اتصالات و سیم کشی و همینطور برد دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد. البته در هنگام بروز چنین مشکلی بهتر است با مشهد سرویس ارتباط برقرار کنید.

ارور LE لباسشویی ال جی

وقتی موتور به اصطلاح قفل می کند این خطا نمایش داده می شود. موارد بسیاری همچون استاتور،روتور،اتصالات و سیم کشی، تاخو و برد دستگاه باید مورد بازبینی قرار بگیرد.

ارور SE یا 5E لباسشویی ال جی

خطای SE که گاهی به اشتباه خطای 5E خوانده می شود از ایراد در سنسور دستگاه می باشد و ماشین لباسشوی شما به تعمیر اساسی نیاز دارد. بنابراین شما می توانید دستگاه خود را راه اندازی مجدد کرده و اگر مشکل همچنان ادامه داشت بهتر است از ماشین لباسشویی استفاده نکرده و با متخصصان در مشهد سرویس تماس حاصل فرمایید.

ارور PF لباسشویی ال جی

وقتی مشکلی در قسمت برقی دستگاه اتفاق بیفتد نمایانگر این است که ایراد در قسمت سه راهی برق،سیم کشی دستگاه یا در تغذیه برق باید وجود داشته باشد. بهتر است در این موارد با متخصصان این زمینه ارتباط داشته باشید.

ارور AE لباسشویی ال جی

بروز این خطا در ماشین لباسشویی نشان می دهد که نشتی در جایی از ماشین لباسشویی وجود دارد در این موارد باید دستگاه را از برق جدا کنید و تمامی قسمت های وردی آب را مورد بررسی قرار دهید. اگر پارگی، خوردگی یا پوسیدگی مشاهده کردید باید لوله موردنظر را تعویض نماید و با کارشناسان ما در مشهد سرویس هیدرواستات و شیلنگ رابط به درام سرویس مشورت کنید.

امیدواریم که از مقاله خطاهای موجود در لباسشویی ال جی نهایت استفاده را برده باشید ما در مرکز مشهد سرویس همواره آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر لباسشویی در مشهد هستیم.